10 Temmuz 2014 Perşembe

Bir Hastane Odasında...

Bugün 12 gün oldu...
12 gün önce annemin rahatsızlandığını hastaneye gittiğini öğrendim ve aynı gün annemde beyin tümörü olduğu haberini almamla dünyam yıkıldı...
Haberi alınca hemen yola çıktım ve 700 km uzaktaki annemin yanına gittiğimde gözlerime inanamadım.Annem tarifi imkansız ağrılar içinde kıvranıyordu ve bacaklarında güçsüzlük vardı.Hastaneye yatışını yaptık ve beyin tümörü için ameliyat gününü bekliyorduk ki 2 gün içinde annemin bacakları tamamen güçsüzleşti ve ellerinde de hissizlik oluştu.Bunun üzerine tekrar bir nöroloji muayenesi yapılarak yeni bir teşhis kondu;GUILLAIN BARRE SENDROMU !!!


Tanı konduktan sonra acil yoğun bakımı olan bir hastaneye sevk edilmesi gerekiyordu,çünkü bu hastalık öyle bir hastalıktı ki zamanında ilaç tedavisi yapılamazsa solunum ve kalp kasında tutulumlar meydana gelebiliyor ve hiç düşünmek bile istemediğim sonuçlara sebep oluyordu.
Şimdi çok şükür annem büyük bir hastanede ve ilaç tedavisini aldı,fakat hala ayağa kalkamıyor,tuvalete bile gidemiyor.Tamamen iyileşebileceği söyleniyor fakat bu süreç uzun zaman alabilirmiş.
Şuan annemin ağrıları azaldı ve ben ancak birşeyler karalamaya fırsat bulabildim.İlerleyen günlerde guillain barre sendromu'nun tedavi süreçlerinde yaşadıklarımızı anlatacağım.Hafife alınmayacak bir hastalık ve zamanında tanısı konulursa tedavisi mümkün.Sizlerden annemin iyileşmesi için dualarınızı rica ediyorum.

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Çok çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin tatlım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,daha iyi olacağız inşallah...

      Sil