17 Mart 2014 Pazartesi

OLAY TOTAL EFFECTS GÖZ BAKIM KREMİ

Merhaba
Geçtiğimiz günlerde Rossmann a alışverişe gittim. Amacım bu kez kendim için değil,ev temizliği için alışveriş yapmaktı.Her ne kadar kendime sadece ev için alışveriş yapacağıma dair söz vermiş olsam da mağaza görevlisinin tavsiyesine dayanamayıp Olay Total Effects Göz Bakım Kremini aldım :)
Kremin vaadettiği ;
  • Göz çevresindeki yaşlanma belirtilerini 7si ile savaşan Olay Total Effects Göz Bakım Kremi, göz çevresindeki şişlikleri azaltır.
  • Total Effects Göz Bakım Kremi’nin zengin bileşiminde salatalık özü, aloe vera ve VitaNiacin’in de yer aldığı 7 vitamin ve mineralin bulunmaktadır.
  • Bu bileşim ciltteki nem kapasitesini arttırır ve cildi arındırır.
  • Göz altı anında aydınlanır ve ışıltı kazandırır.
Daha genç görünümlü bir göz çevresi için yaşlanma karşıtı 7 etkiyi tek bir kremde birleştirir: 
Benim fikrimi soracak olursanız;
beklentim göz çevremi nemlendirmesiydi,başarılı buldum.Göz altımdaki koyulukta azalma farkettim.Uzun vadede kırışıklıklardaki etkisini görüp bunu da sizlerle paylaşacağım.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder