15 Aralık 2014 Pazartesi

HC HairCare DOPING Deneyimim

Merhabaaaa :)
1 yılı aşkın zamandır saç dökülmem var ve yarı yarıya saç kaybım oldu.Evde,işyerimde her yer saç,her taramada 1 avuç saçımı kaybediyor ve saçlarımı tamamen kaybedeceğim diye çok endişeleniyordum.Bir sürü ürün denedim saç dökülmesi için,ne şampuanı kaldı ne serumu... Kan değerlerimde de bir sorun yok... Uzun zamandır denemeyi düşünüp te bir türlü almaya elim varmayan bir ürün vardı:HC Haircare Doping.
Ürünü alalı 1 ay kadar oluyor.Ürün benim için mucizeler yaratmadı tabiiki ama saçlarımın dökülmesi biraz azaldı gibi.Ayrıca minik saçlar çıkmaya başladı.
Kullanımı:Saç derisini ıslatacak kadar püskürtüp parmaklarınızla masaj yaparak tüm saç derisine yayıyorsunuz.Uygulamadan sonra 4-6 saat yıkanmaması gerekiyor saçın,ben bu nedenle yatarken uygulamayı tercih ediyorum.Hergün ya da gün aşırı uygulayabilirsiniz.Kokusu benim hoşuma gitti.Ürün 100 ml.lik ambalajda,49 tl ye satılıyor.Kargo ise ücretsiz.Saç dökülmesi için çok paralar harcamış biri olarak bunu denemenizi tavsiye ederim.


Ürünü www.sacbakim.com 'dan sipariş verdim,Kısa sürede elime ulaştı.Elimdeki bitmek üzere,tekrar sipariş vereceğim kesinlikle,devamındaki etkilerini merak ediyorum.Ayrıca zamanla diğer ürünlerini de kullanıp sizlere buradan yorumlarımı aktaracağım.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder