22 Aralık 2014 Pazartesi

Rossmann Iden Welt Manikür ve Pedikür seti

Merhabaaaa
Geçenlerde Rossmann'dan ufak çaplı bir alışveriş yaptım.Tırnaklarımı törpüleme sorunum var,törpü tırnağıma değdiği an dişlerin kamaşıyor,içim bir hoş oluyor :D Bu sebeple deneme amaçlı Iden welt manikür pedikür setini aldım.Deneme amaçlı diyorum çünkü fiyatı gayet uygundu,15 tl civarı ve 2 yıl garantili :)



Mükemmel bir set değil elbette ama ben bu ara çok eğleniyorum kendisiyle.Tırnaklarıma şekil verirken ağzım burnum bir tarafa kaymıyor en azından :) 


Setin içinde nasırları,kaba deriyi gidermek ve tırnakları parlatmak için 3 adet parlatma diski,tırnakları şekillendirmek ve nasırları gidermek için 3 adet konik uç,1 temizleme fırçası,tırnak üstü deri itici,tırnak makası ve 2 adet pil var.
Alet 2 hız modunda çalıştırılabiliyor,pilli olduğu için biraz bastırınca duruveriyor,fazla zorlamaya gelmiyor.



Başlık kısmında ışığı var çalıştırınca yanıyor fakat hiçbir fonksiyonu yok,sadece daha havalı gösteriyor o kadar :)
Benim gibi tırnağını törpüleyemeyenler için güzel bir alet.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder