13 Mayıs 2014 Salı

Silk’n Flash & Go HPL - Ev Tipi Lazer Epilasyon Cihazı

Merhaba :) 
Bugün lazer uygulamamı yaparken neden bu cihaz hakkında görüşlerimi anlatmıyorumki dedim veee bu yazıyı yazmaya karar verdim :)


Cihazı alalı uzun zaman oldu fakat üşengeçliğimden bir türlü kullanmaya başlayamamıştım.Bugün 4. seansımı yaptım ve gerçekten ürün vadettiği gibi tüylerde %50 den fazla azalma gösterdi.
Cihaz Amerika FDA (Amerika gıda ve ilaç dairesi) onaylı.HPL (Home Pulse Light) teknolojisi klinik ortamda profesyonel tüy giderme uygulamalarında kullanılan IPL teknolojisinin ev ortamında kişisel kullanıma uyarlanmış biçimidir.
Silk'n Flash&Go cihazı Amerika'da tanınmış dermatologlar ve plastik cerrahlar tarafından test edilerek ev ortamında kişisel kullanıma uygun,emniyetli ve istenmeyen tüylerin azaltılmasında etkin bir ürün olduğu onaylanmış.
Cihaz kullanım güvenliğini en ileri düzeyde tutmak için Akıllı Cilt Sensörüne sahip.Yani cihaz cilt tipi ve rengi uygun ise atış yapıyor,değil ise yapmıyor.






Gelelim cihazın kullanımına;
Cihaz elektrikle çalışıyor.Prize taktıktan sonra açma kapama düğmesinden cihazı açıyoruz.Açtığınızda bir fan sesi duyuyorsunuz -ki bu beni ürkütmüştüm ilk etapta :) daha sonra üzerindeki + ve - düğmelerinden atış gücünü ayarlıyorsunuz.Ben en yüksek seviyede kullanıyorum.Daha sonra temizlenmiş ve kurulanmış bölgeye cihazın başlığını yerleştirip yandaki ışıklar yanıp sönmeye başladığında atışı yapıyoruz.
Cihaz küçük bölgeler için çok kullanışlı fakat bacak gibi büyük bölgelerde gerçekten çok sıkıcı bir hal alıyor :) Eğer bacaklarınız için kullanmayı düşünüyorsanız ya çok sabırlı olmalısınız ya da fedakar bir arkadaşınızın yardımını almalısınız :
Şimdilik cihazla ilgili anlatacaklarım bu kadar.Sormak istediğiniz bir şey olursa ben buradayım.
Sevgiler...

10 yorum:

  1. Merhaba :)
    Blogumu beğenmenize çok sevindim,çok acemiyim henüz :)
    İş yoğunluğundan da yazmaya pek fırsat bulamıyorum son zamanlar... Soma'da görevliydim,içimden de gelmiyor yazmak bu ara ne yalan söyleyeyim... :(
    Blogunuzun zaten takipçisiydim ;) Öğreneceğim çok şey var sizlerden.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Lazer aletlerini kullanirken hemen once mi temizlenmeli cilt yoksa 1 kac gun oce mi?

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bende aldım aynı aletten ama nasıl kullanıcam içinden türkçe kullanım kılavuzu cıkmadı siz nasıl kullanıyosunuz

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bende aldım aynı aletten ama nasıl kullanıcam içinden türkçe kullanım kılavuzu cıkmadı siz nasıl kullanıyosunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emel hanım bende bugün aldım bu üründen siz memnun kaldınızmı ve kullanım klavuzu yok türkçe.siz nasıl kullandınız?

      Sil
    2. emel hanım bende bugün aldım bu üründen siz memnun kaldınızmı ve kullanım klavuzu yok türkçe.siz nasıl kullandınız?

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Ilk seanstan sonra ne kadar aralikta yapmaliyiz normalde lazere gidildiğinde 10 gun icinde kontrole cagriyolardi ya bunda nasil yapiyoruz o isi

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ürünün her bir başlığının kaç atışı var?

    YanıtlaSil
  8. merhaba bu ürün artık hicbir yerde satılmıyor kartuşu bitti yedek kartuş almam lazım nereden bulabilirim ?

    YanıtlaSil