19 Mart 2014 Çarşamba

Sağlık Bakanlığı Adımsayar Hediyesi

Merhabaaaa :)
Dün duyduğum bir habere göre aile hekimleri adımsayar veriyormuş.
Ben de hemen yan binadaki sağlık grup başkanlığına gidip konu ile ilgili bilgi almak istedim.Beni binanın içindeki obezite polikliniğine yönlendirdiler.Poliklinikte görevli hemşire hanımlar bana sabah aç karnına gelmemi,vücut ağırlığıma,yağ oranıma ve iç yağ oranıma bakıp bir takip çizelgesi oluşturacaklarını söylediler.
Sabah ilk işim polikliniğe gitmek oldu.Öncelikle çoraplarımı çıkarıp vücut yağ ve kas oranını ölçen bir basküle çıkardılar,daha sonra bel ve kalça ölçülerimi aldılar.Çıkan sonuç benim için dehşet vericiydi tabii ki :)
Sonuçlarla birlikte bir form düzenlediler,beslenme önerilerinde bulundular,her ay kontrole gelmemi söyleyip bir de bana adımsayar verdiler.Günlük ortalama 10.000 adım atmam gerekiyormuş :)
Velhasılı kelam yaşadığım yerde henüz aile hekimlerinden adımsayar temini yapılamıyor,ancak önümüzdeki günlerde aile hekimlerinden temin edebileceğimiz söylendi.Ancak bazı yerlerde aile hekimleri adımsayar dağıtımına başlamış bilginize :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder