16 Mart 2014 Pazar

NIVEA DUŞTA VÜCUT KREMİ

Merhaba :)
Bugün sizlere Nivea'nın duşta vücut kreminden bahsedeceğim.
Nivea sanırım benim gibi duştan sonra kremlenmeye üşenenler için üretmiş olsa gerek.
Migros'a alışverişe gittiğimde karşılaştığım ve denemek için hemen sepetime attığım kremi eve gelir gelmez denedim.
Cildim çok kuru ve pul pul dökülmeler oluyor.Ama ne yazık ki duştan sonra öyle uzun uzun bakım yapmaya kremlenmeye pek zamanım olmuyor.Bu nedenle Nivea'nın kuru ciltler için ürettiği duş kremini satın aldım.ilk kullanımda tamam bundan sonra bu benim kremim dedim :)
Cildim yumuşacık oldu ve ilk kullanımda pullanmalardan kutuldum.Eğer benim gibi kuru bir cilde sahipseniz Nivea Duşta Vücut kremini denemenizi tavsiye ederim :)

Nivea'ya beni büyük bir sorundan kurtardığı için teşekkür ederim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder